Obserwatorzy

środa, 2 listopada 2022

UFOK-owy Rok (10)

Postępy w październiku są bardzo znikome. Tak byłam skupiona na samplerach, że do haftu UFOK-owego usiadłam dopiero ostatniego dnia października. Jeden dzień pracy to nikłe przyrosty - 495 xxx.

Tak jak w poprzednim miesiącu skupiłam się na liściach i tle w prawym górnym rogu. Poprawiłam też założenie materiału, bo ostatnio zauważyłam, że został on założony strasznie nierówno.

Tak było ostatnio:

Tak jest obecnie:



Podsumowanie października

W październiku przybyło 11 585 xxx. Głównie skupiłam się na Master Yoda, Winter Wonderland i hafcie halloweenowym na konkurs w Samplerowni (nie wiem dlaczego nie był uwzględniony w planach). Dodatkowo zrobiłam także haft na kartkę świąteczną, którego nie było w październikowych planach. Pozostałe zaplanowane hafty nawet nie zostały ruszone, mimo, że wydawało mi się że zaplanowałam październik bardzo rozsądnie i na każdy haft chciałam poświęcić chociaż 1-2 dni.

Plan na październik był następujący:

1) Kolorowy Rok (wyszyć jeden motyw) - udało się.

2) The joy of winter (dojść do 100%) - nie udało się, nie przybył nawet jeden xxx.

3) Tyranozaur (dojść do 60%) - nie udało się, nie przybył nawet jeden xxx.

4) Winter Wonderland (dojść do 60%) - nie udało się, jest 50%.

5) Wróżka Wierzby Płaczącej (dojść do 30%) - nie udało się, jest ok. 26%

6) Yoda Master (dojść do 25%) - nie udało się, jest 22%.


Plan na listopad

1) Winter Wonderland (4 000 xxx).

2) Choinka i Kolorowy Rok (1 motyw).

3) Pascha i Kolorowy Rok (1 motyw).

4) Tyranozaur (dojść do 60%).

5) The Joy of Winter (skończyć).

6) Wenecja (2 000 xxx)?

2 komentarze: