Obserwatorzy

poniedziałek, 20 lutego 2023

Paryskie Kwiaty (3%)

Na jednej z grup Facebookowych biorę udział w zabawie polegającej na wyszywaniu dowolnego wzoru firmy Dimensions (w takiej zabawie brałam udział 2 lata temu, teraz jest kolejna edycja). Mój wybór padł na Paryskie Kwiaty, które Mikołaj przyniósł mi pod choinkę. 

W oryginale haft jest przeznaczony na beżową Aidę 14 ct, jednak ja chcę poeksperymentować i do haftu wybieram lazurowe Murano 32 ct. Wybrany przeze mnie wzór jest dostępny także w wersji na czarną Aidę dlatego myślę, że na lazurowym materiale też będzie się ładnie prezentował.

Pierwsze xxx postawiłam w ostatnie dni stycznia, bo cały czas myślałam, że mam dużo czasu. Zaczęłam od wazonu tulipanów z lewej strony. Obecnie wyszywam na tamborku, ale gdy będę brać się za kontury i półkę, na której stoją kwiaty, to przełożę haft na ramę.

Pierwsze xxx na lazurowym Murano 32 ct bardzo mi się podobają i uważam, że efekt będzie bardzo ciekawy :)


 

5 komentarzy:

  1. Piękny haft! Myślę, że turkusowe tło nada temu haftowi wakacyjnego klimatu i wyjdzie obłędnie!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mi się podobał ten wzór, trzymam kciuki za postępy pracy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór wybrałaś. Ja też zaczynam nowego Dimka. Na jakiej grupie ta zabawa?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór wybrałaś. Jestem ciekawa efektu końcowego

    OdpowiedzUsuń