Obserwatorzy

środa, 15 lutego 2023

Walentynki

Pierwszy konkurs w tym roku, który został zorganizowany na Samplerowni dotyczył Walentynek. Ogólnie nie obchodzę jakoś szczególnie tego święta i na początku nie miałam pomysłu co chciałabym wyszyć. Długo szukałam wzoru, który pasowałby do Walentynek i wszystko co widziałam średnio mi się podobało. Niby za granicą Walentynki są bardzo popularne, ale jak szukałam odpowiedniego wzoru to wyświetlało mi się mało ciekawych propozycji.

Po długim poszukiwaniu znalazłam śliczny wzór w kształcie serca z jeleniami i domkiem. Wzór ten bardziej pasuje do okresu świątecznego niż Walentynek, ale pytałam się organizatorki, czy taki haft uzna za spełniający wymogi zabawy. Na szczęście otrzymałam zgodę i bardzo szybko zabrałam się do pracy.

Wzór w oryginale był jednokolorowy, ale ja postanowiłam wyszyć go trzema kolorami niebieskiej muliny. Użyty materiał to naturalny Newcastle 40 ct, który pięknie podkreśla wybrane kolory.


Na tył serca użyłam niebieskiego materiału w wywijasy. Materiał zakupiony został na Aliexpress, gdzie można za około 10 złotych kupić kilka kawałków różnych materiałów w określonej kolorystyce i różnych wymiarach, przeważnie widziałam wymiary 20x20 cm. 

 

Po obszyciu haftu (ścieg za igłą) wycięłam serce z kartki papieru i przerysowałam je na materiał, aby na nim wyszyć obramowanie serca, dzięki któremu będę mogła zszyć obie strony i stworzyć poduszkę.


Zszytą poduszkę wypełniłam wypełnieniem, którego poszło całkiem sporo jak na takie małe serce. Po zszyciu całości uważam, że jeszcze trochę wypełnienia by się zmieściło, ale myślałam, że już tam nic się nie wciśnie ;)



5 komentarzy: