Obserwatorzy

środa, 1 lutego 2023

UFOK-owy ROK (1)

Początek roku był dla mnie bardzo owocny. Szybko uporałam się z planowanymi haftami i miałam czas, aby w UFOK-u postawić o 400 xxx więcej niż planowałam. Jeżeli tendencja się utrzyma i będę co miesiąc wyszywać 1 400 xxx to powinnam skończyć haft w tym roku :)

W hafcie zajęłam się konturami przy twarzy, aby wróżka nie wyglądała tak upiornie, skrzydłami i liśćmi. Wyszyłam także wszystkie xxx przy bordowej szarfie, która na razie nie wygląda na szarfę. W lutym haft zostanie przewinięty abym mogła wyszywać liście wierzby, które są bardzo długie.

Tak jest teraz:



 

 

Podsumowanie stycznia

Jak wspomniałam wyżej, w styczniu bardzo szybko uporałam się z prawie wszystkimi planami i nawet zrobiłam więcej niż planowałam. Z haftów nieplanowanych zrobiłam: motyw do kolejnej edycji Choinki, serce do Samplerowni, 400 xxx więcej we Wróżce Wierzby Płaczącej i 1 000 xxx w Boho Seaside.

Z planowanych haftów jedynie Paryskie Kwiaty zostawiłam sobie na ostatni weekend miesiąca, bo byłam przekonana, że jeden dzień i uporam się z zadaniem. To był jednak błąd, bo niby jest to mały haft, a nie udało mi się wyrobić z limitem. 

Łącznie w styczniu postawiłam 14 005,5 xxx.

Plan na styczeń był następujący:

1) Pascha (1 motyw) - udało się.

2) Tyranozaur (skończyć) - udało się.

3) Wróżka Wierzby Płaczącej (1 000 xxx) - udało się, jest więcej bo 1 400 xxx.

4) Yoda Master (dojść do 25%) - udało się.

5) Motyw x 10 (1 motyw) - udało się.

6) Halloween Quaker (1 400 xxx) - udało się, jest więcej bo 1 550 xxx.

7) Paryskie Kwiaty (5%) - prawie, jest 3,7%.

 

Plan na luty 

1) Pascha (1 motyw)

2) Choinka (1 motyw)

3) Motyw x 10 (1 motyw)

4) Halloween Quaker (1 600 xxx)

5) Wróżka Wierzby Płaczącej (1 000 xxx)

6) Paryskie kwiaty (dojść do 10 %)

7) God Shed His Grace (3 000 xxx)

8) Hogwart (dojść do 30%)

9) Poduszka serce (wykończyć)

4 komentarze:

  1. Piękne plany i obłędna realizacja! Trzymam kciuki za luty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ilość xx, prawie wszystko udało ci się zrobić - super. Powodzenia w nowym miesiącu, oby był równie dobry jak styczeń. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekty widoczne gołym okiem i ta statystyka! <3

    OdpowiedzUsuń