Obserwatorzy

sobota, 25 lutego 2023

Pascha 2022-2023 (10)

Zabawa powoli zbliża się do końca, a ja przychodzę ze śliczną owieczką wyszywaną częściowo cieniowaną muliną. Przy takich małych haftach zdecydowanie łatwiej zapanować nad przejściami kolorów i efekt jest bardzo ciekawy.

W skończonej kartce trochę się dzieje, bo postanowiłam poeksperymentować :) Wypróbowałam nowy wykrojnik w postaci ażurowego motywu i aby go nie przykryć haft musiałam przymocować blisko prawej krawędzi kartki. Dla równowagi napis umieściłam bliżej lewego boku i zostawiłam miejsce na naklejkę z kwiatkiem. Po przejrzeniu moich naklejek z kwiatkami uznałam, że kolejny element za mocno przytłoczy haft i odstąpiłam od naklejania czegokolwiek.

Oprócz wykrojnika ażurowego, skorzystałam także z wykrojnika do wycięcia tła kartki. Jest to zdecydowanie szybsza metoda wycinania, a do tego wokół tła jest śliczna przerywana linia od wykrojnika.


2 komentarze:

  1. Świetna kartka, bardzo się mi podoba ten hafcik. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście bardzo ciekawie wygląda 🙂Też lubię efekt cieniowanej muliny🙂

    OdpowiedzUsuń