Obserwatorzy

środa, 20 września 2023

Mini SAL Crocette a gogo "Summer"

Dobry miesiąc temu prezentowałam przygotowania do szybko ogłoszonej zabawy w wyszywanie wzoru od Crocette a gogo "Summer". Wzór jest cudowny i ma bardzo energetyczne kolory, ale inne zobowiązania sprawiły, że nie miałam kiedy się za niego zabrać i w sierpniu postawiłam jedynie 521 xxx (niecałe 18%).

We wrześniu planowałam szybko zabrać się za ten haft, ale udział w wyzwaniu z God Shed His Grace okazał się bardziej absorbujący niż planowałam. Dodatkowo ciepłe weekendy sprawiły, że trochę czasu spędzałam poza domem. Dopiero w ostatnie dni wakacji przysiadłam porządnie do haftu i ledwo się z nim wyrobiłam. Jeszcze dziś stawiałam ostatnie 200 xxx i próbowałam zrobić ładne zdjęcia.

Haft prezentuję w wersji roboczej, bo cały czas myślę jak go wykończyć. Chciałabym z tych domków zrobić wystawę zmienianą co sezon więc albo to będzie poduszeczka, albo oprawię haft na kartonik (w środek włożę watolinę, aby był lekko wypukły) i umieszczę w ramce zaczepionym na klamerce. 






3 komentarze:

  1. Super wyszło. Ja mam podobne plany ale na razie zabrałam się za jesienny domek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie prezentuje się hafcik. :)
    Może zrobisz poduszkowe pory roku...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń