Obserwatorzy

czwartek, 28 września 2023

Primitive "Irish Coffee"

Na Samplerowni ogłoszono ciekawy konkurs związany z dniem kawy (29.09). Do zabawy można zgłosić maksymalnie 2 prace związane z kawą, które są przygotowane z myślą o tej zabawie i są całkowicie wykończone.

Pierwszą pracę, którą skończyłam i wykończyłam jest poduszeczka z Irish Coffee. Wzór znalazłam już dawno i składa się z serii 6 małych wzorków dedykowanych różnym rodzajom kaw. Wszystkie wzory są bardzo kolorowe i ciekawe, ale ten przemówił do mnie najmocniej.

Wykańczanie haftu zajęło mi kilka dobrych dni, gdyż nie mogłam się zdecydować czy to ma być poduszeczka, czy zawieszka, czy może poszukam innych form wykończenia pracy. W końcu wybór padł na poduszeczkę, ale nie mogłam zdecydować się jakiego użyć materiału na tył pracy oraz czy dodawać guziki, koronki czy inne elementy. Przeglądając internet znalazłam pięknie wykończoną poduszeczkę, gdzie zszywając materiał dodawało się koraliki, przez co brzeg poduszeczki wyglądał bardzo efektownie. Postanowiłam i ja wykorzystać ten sposób i aby wszystko było równe wykorzystać na plecki poduszki len, na którym powstał haft. Na drugiej stronie poduszki nie wyszywałam żadnego wzoru ani napisu, tylko zrobiłam obramowanie z przerywanego konturu (kiedyś w ten sposób wykańczałam wszystkie zakładki).

Haft wyszyłam na Nevada (Biotextil), 1 nitką muliny DMC zgodną z rozpiską, koraliki - zestaw kupiony w Action.

I zdjęcie plecków poduszeczki :)

2 komentarze: