Obserwatorzy

wtorek, 5 września 2023

Wyzwanie roczne (31-33)

Przez wakacje zaczęłam praktykować, że wyzwanie roczne robię już w niedzielę, czyli na samym początku nowego tygodnia. Sposób ten mi się na razie dobrze sprawdza, bo mając cały dzień i dobre światło mogę łatwiej dopasować i dobrać mulinę do aktualnie wyszywanego fragmentu. W 31 tygodniu kończyłam wyszywać miotłę czarownicy i zabrałam się za księżyc. Włosie miotły wyszyłam muliną Multicolor DMC, natomiast księżyc to blend z DMC 3865 i muliny Etoile.


W 32 tygodniu skończyłam wyszywać księżyc oraz zabrałam się za kolejną rozetę.

Tydzień 33 to kończenie rozety po prawej stronie czarownicy. Rozeta ma wewnątrz kolorowy element i zostało mi w nim do skończenia dwa kolory.

2 komentarze:

  1. Podziwiam, ja nie mogłabym trzymać się w ryzach, rączki by mnie swędziały by wyszywać ciągle, haft bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się Twoja praca :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń