Obserwatorzy

sobota, 2 września 2023

UFOK-owy Rok (8)

W sierpniu ponownie się okazało, że czasu na xxx bardzo brakuje i nie wyrobiłam się z planami w moich UFOK-ach. Mimo, że we Wróżce Wierzby Płaczącej jest coraz więcej półkrzyżyków do wyszycia i haft idzie sprawnie, to jednak nie mogę do niego przysiąść na dłużej. W tym miesiącu haft był wyjątkowo długo na ramie, ale ja rzadko do niego sięgałam. Głównie haft wyszywałam w niedzielę po wyszyciu limitu w wyzwaniu rocznym.

W hafcie skupiłam się na prawej stronie pracy - skończyłam wyszywać dwa liście oraz część konturów, a w liściach, których trzyma się Wróżka wykańczałam kolejne kolory i schodziłam w dół pracy. Wyszyłam też sporo tła w tej części, bo bez tła nie chciałam wyszywać konturów. Do końca pracy zostało mi 6 000 xxx, ale raczej teraz zwolnię, bo mam inne prace do zaczęcia lub skończenia.

Tak było ostatnio:

W Tęczowej Róży postępy są minimalne, bo spędziłam nad nią 2 wieczory i postawiłam łącznie 400 xxx. Krzyżyki wypełniają obecnie środek róży w kolorze brązowo-złotym.

A tak było ostatnio:



Podsumowanie sierpnia

Okres wakacyjny rzadko kiedy sprzyja xxx, ale coś się udało zrobić. Głównie wyszywałam na tamborku, bo skupiłam się na małych pracach do kartek (3 motywy do Choinki, 5 motywów wielkanocnych). Motyw z kawą wyszywałam tylko w weekendy przy dziennym świetle dlatego nie udało się go skończyć. Nie zabrałam się także za żaden duży haft oprócz Wróżki Wierzby Płaczącej i Halloween Quaker, który wyszywam na bieżąco. Łącznie postawiłam w sierpniu 9 427,5 xxx przy planie minimum 8 000 xxx więc mimo braku realizacji planów hafciarskich i tak osiągnęłam ładny wynik.

We wrześniu liczę, że postawię minimum 12 000 xxx. Najwięcej xxx przybędzie w God Shed His Grace, bo ponownie zgłosiłam się do 30-dniowego wyzwania ogłoszonego na grupie firmy The Cross Stitch Studio. Mam zamiar skupić się także na pracach do Samplerowni i primitywach, może jak starczy czasu zabiorę się za Paryskie Kwiaty, które miałam skończyć w tym roku.

Plan na sierpień był następujący

 1) Motyw x 10 (1 motyw) - nie zaczęłam

2) Choinka (2 motywy) - są 3 motywy

3) Wielkanocne zabawy (razem 2 motywy) - łącznie jest 5 motywów

4) Wróżka Wierzby Płaczącej (2 000 xxx) - wyszyłam 1 600 xxx

5) Halloween Quaker (1 400 xxx) - prawie, bo wyszyłam 1 050, czyli tylko przez 3 dni hafciarskie

6) Tęczowa Róża (1 000 xxx) - przybyło tylko 400 xxx.

7) Motyw z kawą - skończyć - zostało 700 xxx i wykończenie

8) Boho Seaside lub Dark Goddess (2 000 xxx) - nie sięgnęłam po żaden duży haft

 

Plan na wrzesień

 1) Motyw x 10 (2 motywy)

2) Choinka (2 motywy)

3) Od Wielkanocy do Wielkanocy (1 motyw)

4) Wróżka Wierzby Płaczącej (500 xxx)

5) Halloween Quaker (1 750 xxx)

6) Motyw z kawą - skończyć i wykończć

7) Primitive Summer - skończyć

8) God Shed His Grace (5 000 xxx)

2 komentarze:

  1. Nie narzekaj, coś tam jednak przybyło i to najważniejsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To są bardzo zacne postępy. Chciałabym mieć takie tempo. :)

    OdpowiedzUsuń