Obserwatorzy

poniedziałek, 9 maja 2016

SAL od zakładki do książki

Nie chciałam przystępować do SAL'u, póki nie przekonałam się, że potrafię zrobić zakładkę do książki :) Męczyłam się, oj męczyłam się z moją pierwszą zakładką, ale ogólnie jestem bardzo z niej zadowolona :) Moim największym błędem przy robieniu zakładki, było to, że wzięłam jak zwykle wielki wzór, który tylko na papierze wydawał się prosty. Niestety mogąc wyszywać tylko wieczorami przez pół godzinki (niestety wielkimi krokami zbliża się mój powrót do pracy i trzeba wiele rzeczy ogarnąć nim skończy się moje wolne) powinnam decydować się na mniejsze hafty. Dlatego zakładka powstawała prawie dwa tygodnie i przez ten czas nie ruszałam niczego innego.

Długo myślałam jak wykończyć moją zakładkę i nie miałam za bardzo pomysłu. Buszowałam trochę po internecie i ostatecznie zrobiłam zakładkę według kursu na blogu Pasje odnalezione. Zakładka wyszła trochę za gruba, bo ma aż 4 warstwy - 2 warstwy kanwy (wzór plus kanwa założona pod spód), filc 3 mm i brystol do utwardzenia. Jednakże bez brystolu w środku wydawała mi się strasznie miękka. No nic, przy kolejnych zakładkach wymyślę może coś innego, a jak nie to i do takiej zakładki się przyzwyczaję :) Zwłaszcza, że planuję obecnie wyszyć pozostałe zakładki z serii z literkami, dzięki temu będzie super prezent urodzinowy czy imieninowy dla kogoś :)


Dane techniczne: Aida 18 ct biała, mulina DMC i Ariadna 2/6 - dobierane na oko, igła 28, wzór z internetu.

7 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki.
    Wstawiłam już do galerii http://hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny wzór. Taką zakładkę z przyjemnością bym wyhaftowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta zakładka!
    Cudny wzorek i jaka zachęta do czytania ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna. A do tego estetycznie i ładnie wykończona. Takie coś to ja doceniam i chwalę. Za to nie znoszę, jak ludzie rozpływają się nad krzywulcami, tylko dlatego, że zrobiła je koleżanka.

    Rób resztę swoim sposobem - jest dobry, ja też lubię jak zakładka jest taka sztywniejsza.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór i super kolorki:) Całość prezentuje się extra:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna zakładka! Pięknie wykonana!

    OdpowiedzUsuń