Obserwatorzy

środa, 11 maja 2016

Zaszczyt

Chciałabym się pochwalić, że moja zakładka została wyróżniona w I etapie SAl'u - Od zakładki do książki, który został zorganizowany na blogu u Hafciarki. Powiem szczerze, że bardzo miło mi się zrobiło, że zostałam wyróżniona :) Nie powiem, wybrałam sobie bardzo pracochłonny wzór więc jestem przeszczęśliwa, że moja praca została doceniona. Od razu moja duma urosła pod sam sufit :) Bardzo doceniam to wyróżnienie i dzięki temu mam wielkiego powera do robienia kolejnych zakładek :) Nawet już mam kilka wzorów naszykowanych (nie wiem na co się zdecydować) i jeden pomysł w głowie na zakładkę z ornamentami. Na razie nic nie będę pokazywać, póki nie ukończę zakładki, bo obawiam się, że może znów mnie dopaść słomiany zapał i bym pokazała początek pracy na blogu, a potem zakładka by poszła w kąt ;)

Pokażę za to postępy w kaktusikach :) Już u Atramk podpatrzyłam jak ma kaktusik wyglądać i aż ręce same się rwały do wyszywania :) Dlatego na chwilę zakładki idą na bok, a na tamborek wskakuje kaktus :)


P.S. Jeżeli ktoś z czytelników ma jakiś fajny sposób na wykańczanie zakładek to proszę o podpowiedź :) Obecnie rozważam, albo zmianę wykańczania zakładek, albo robienie wszystkich na jedną modłę, aby tworzyły komplet. I oczywiście nie mogę się zdecydować ;)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia!
    Zakładka jest naprawdę śliczna :-)
    Czekam na kolejne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! W kwestii zakładek niestety nic nie podpowiem, bo sama nie zrobiłam jeszcze ani jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyróżnienie w pełni zasłużone! Prześliczną zakładkę zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia, nawet nie wiedziałam, że takowe przyznano, muszę tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń