Obserwatorzy

niedziela, 2 lutego 2020

Choinka 2020 (2)

Dziś publikuję pracę, której nie udało mi się skończyć do końca stycznia. Na początku roku zgłosiłam się do kilku zabaw i troszkę mi się terminy pomyliły, bo byłam pewna, że pracę mogę publikować na początku lutego :) Dzięki tej pomyłce pracę na luty mam już skończoną :)

Wzór pochodzi z Kramu z Robótkami Dodatek Specjalny 3/2015 "Boże Narodzenie". Na serię składają się 4 obrazki, ale nie są utrzymane w jednej tematyce i każdy będzie prezentować coś innego. Na początek wzięłam się za choinkę, która jest bardzo kolorowa. Dłuższy czas nie pracowałam na plastikowej kanwie i zapomniałam jak bolą przy niej palce. Dodatkowo musiałam trochę popracować sama z konturami, bo na wzorze były w połowie krzyżyka! W części przerobiłam po swojemu, a w części zrezygnowałam w ogóle z proponowanych konturów.

Pracę wyszywałam muliną Ariadną i DMC. W większości kolory dobierałam sama, aby wykorzystać posiadaną Ariadnę.

9 komentarzy:

  1. Słodka, wesoła, kolorowa choinka. Trafny wybór i gotowa prac.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna i wesoła choineczka, dzięki tej "pomyłce" masz z głowy lutową pracę na Kasiową choinkę:)))
    Mój hafcik jeszcze nawet nie wszedł na tamborek .
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. opłaciło się popracować nad tym hafcikiem, bo choineczka wygląda uroczo :)
    I zupełnie bym się nie domyśliła, że zrezygnowałaś z części konturów...gdybyś nie napisała o tym :)
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta choineczka. W ogóle nie widać że zrezygnowałaś z części konturów.

    OdpowiedzUsuń