Obserwatorzy

środa, 19 lutego 2020

Wyzwanie hafciarskie #11 Róża

W poprzednim roku nie brałam udziału w zabawach blogowych i jestem przekonana, że ominęło mnie wiele super wyzwań. Teraz, gdy widzę jakąś fajną zabawę to z entuzjazmem przystępuję do pracy :)

Na początku stycznia zobaczyłam ogłoszenie zabawy Wyzwanie hafciarskie #11 Róża, która została zorganizowana na blogu Hafty Uli. Jednocześnie Ula jest sponsorem wyzwania.


Drugim sponsorem wyzwania jest Viola



Warunkiem udziału w zabawie jest stworzenie kompletnej pracy (łącznie z jej zagospodarowaniem), co w moim przypadku zawsze stanowi problem :) Dlatego tym chętniej wzięłam udział w wyzwaniu, gdyż mam postanowienie, aby wszystkie moje hafty zagospodarować, a nie wkładać do szuflady :) Do wyzwań można przystępować w każdym momencie, a czas na zrobienie gotowej pracy to 2 miesiące.

Do tego wyzwania długo szukałam odpowiedniego wzoru, bo miałam kilka na oku. Wszystkie wzory, które chciałam zrobić to wzory SoDa. Ich wielkość oraz intensywność kolorów wydały mi się idealne na kartkę urodzinową. W końcu zdecydowałam się na uroczą baletnicę w sukience z kwiatu róży w otoczeniu delikatnie zarysowanych róż. Na kartce zastosowałam 3 rodzaje papierów, z czego dwa mają wzory róży. Całość chciałam utrzymać w lekkiej kobiecej tonacji - stąd kolor różowy w kilku wersjach :)

5 komentarzy:

  1. Przepiękna baletnica. Wpasowałaś ją idealnie i cudnie dopasowałaś kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wzorek z różą wybrałaś :) świetnie go zagospodarowałaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na hafcik, powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna ta różana dziewusia, dzieuje za udział w zabawie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna karteczka, prześliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń