Obserwatorzy

środa, 21 czerwca 2023

Pascha 2023-2024 (2)

W czerwcu planowałam skupić się na kartkach i od początku miesiąca wyszyłam już kilka motywów do zabaw blogowych, jednak żadna praca nie została jeszcze wykończona na kartkę. Do tej pory udało mi się wykończyć tylko kartkę do zabawy na Samplerowni, która to zabawa polegała na wyszyciu i wykończeniu 3 prac z motywem owcy. Kartka, którą zrobiłam zgłaszam do dwóch zabaw - do Samplerowni i do Pascha 2023-2024.

Motyw, który wybrałam na kartkę to owieczka z szafirkami. Jakiś czas temu prezentowałam jedną kartkę z tej serii z zielonymi liśćmi, a rok czy dwa lata temu była wersja z chmurkami. Przy wykańczaniu kartki poszłam w mocne kolory, które podkreślą kolor kwiatów, zieloną bazę pod napis oraz fioletową naklejkę z kwiatkiem. 



3 komentarze: