Obserwatorzy

czwartek, 1 czerwca 2023

UFOK-owy Rok (5)

Maj był u mnie miesiącem małym prac i ciężko było mi się zabrać za UFOK-i. W końcu się zmobilizowałam i usiadłam do Wróżki Wierzby Płaczącej, ale postawiłam tylko 1 000 xxx i odłożyłam haft na bok. W tym miesiącu skupiłam się na xxx przy liściach z prawej i lewej strony, dokończyłam spódnicę, uzupełniłam tło półkrzyżykami i wykończyłam nitkę od konturów z prawej strony pracy (kontury dodałam do liści koło skrzydeł).

Tak było ostatnio:

Tak jest teraz:


Usiadłam także do Tęczowej Róży, którą wypadałoby trochę podgonić. Skończyłam żółty kolor na środku i jeden z odcieni czerwonego (porozrzucany na górze, w prawym dolnym rogu i na środku) oraz zaczęłam wyszywać jeden z odcieni różowego (na środku). Ponieważ wyszywam od najmniejszej ilości xxx do największej, to przyrosty z każdym kolorem będą coraz bardziej widoczne.

Przekonuję się także, że 18 ct nie jest moim ulubionym rozmiarem. Krzyżyki dla mnie są mocno ściśnięte i wepchnięcie kolejnego xxx pomiędzy już wyszyte jest czasem dość trudne.

Tak było ostatnio

Tak jest teraz:


 Podsumowanie maja

W maju najwięcej pracowałam z tamborkiem przysiadnym, który mogłam przenosić w różne miejsca i dlatego skupiłam się na mniejszych pracach. Zapisałam się także do kolejnej edycji Paschy, bo trzeba wyrobić się z kartkami na święta. Sporo czasu poświęciłam także na hafty na konkurs do Samplerowni i na razie mam 1 pracę skończoną, w 2 pracy zostały ostatnie xxx jednym kolorem, a 3 ma już naszykowany materiał. Z większych haftów to wyszywałam UFOK-i oraz Halloween Quaker, który powoli zaczyna mnie męczyć. W jeden weekend przysiadłam także do Dark Goddess, bo miałam ochotę na jakiś duży haft i w dwa dni postawiła 3 400 ///. Łącznie udało się postawić 14 265 xxx.

Na czerwiec planuję ponownie sporo małych prac na kartki, bo będzie to miesiąc w biegu z licznym załatwianiem różnych spraw. W planach mam usiąść do UFOK-ów, Halloween Qukaer i jakiegoś jednego dużego haftu, może do Master Yoda? Rezygnuję także z robienia biscornu z różami, bo cały czas mam wątpliwości, czy wybrany wzór nie jest za duży. Nie potrafiłam się też zdecydować na żaden kolor nici to nie postawiłam w tej pracy ani jednego xxx i dlatego nie żal mi jej wykreślenia z tegorocznych planów.

Plan na maj był następujący

1) Motyw x 10 (1 motyw) - zrealizowane

2) Choinka (2 motywy) - zrealizowane

3) Od Wielkanocy do Wielkanocy (1-2 motywy) - zrobiony 1 motyw oraz 2 motywy do Paschy

4) Wróżka Wierzby Płaczącej (1 400 xxx) - postawione tylko 1 000 xxx

5) Halloween Quaker (1 750 xxx) - zrealizowane

6) Master Yoda lub Dark Goddess (2 000 xxx) - prawie, jest 1 700 xxx

7) Owca x 3 - zrobione prawie dwie, 3 nie ruszona

8) Biscornu z różami (2 000 xxx) - koncepcja się zmieniła i jednak rezygnuję z tego haftu

9) Paryskie Kwiaty (2 000 xxx) - zrealizowane

10) Tęczowa Róża (1 000 xxx) - zrealizowane

 

Plan na czerwiec

1) Motyw x 10 (1 motyw)

2) Choinka (1-2 motywy)

3) Wielkanocne zabawy (razem 2-3 motywy)

4) Wróżka Wierzby Płaczącej (2 000 xxx)

5) Halloween Quaker (1 400 xxx)

6) Master Yoda (2 000 xxx)

7) Tęczowa Róża (1 000 xxx)

3 komentarze:

  1. Wspaniałe postępy i kilka prac zaliczonych.
    Brawo Ty. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik :) Wróżka z każdym kolejnym krzyżykiem zachwyca coraz bardziej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń