Obserwatorzy

niedziela, 4 czerwca 2023

Zabawa z haftem - Motyw x 10 (5)

W zabawie z haftem kolejnym motywem jest część ubioru "Od bucika do kapelusika". Ponieważ haft ma zawierać dowolną część garderoby to pole do popisu było bardzo duże. Odpowiedniego wzoru nie szukałam długo, bo już od dawna miałam ochotę wyszyć bałwanka z kapeluszem. Bałwanek jest z tej samej serii wzorów co prezentowana kilka dni wcześniej na Choinkę kartka z laskami cukrowymi. 

Haft to raptem 600 xxx w kilku kolorach. Na początku myślałam, aby wyszyć go na grafitowej aidzie, ale ostatecznie wybrałam białą. We wzorze pozmieniałam praktycznie wszystkie kolory, bo chciałam, aby haft był bardziej stonowany. Ponownie postawiłam na kolor szary i zielony (w dwóch odcieniach). Przy kapeluszu bałwana są gałązki ostrokrzewu więc tam dodałam czerwone owoce.

W tym miesiącu postawiłam na minimalizm i oprawa haftu to zielona baza bez wzorków z wyciętym otworem i srebrny napis na białym kartoniku.



1 komentarz: