Obserwatorzy

czwartek, 8 czerwca 2023

Wenecja (19,4%)

Od ostatniego sięgnięcia do Wenecji minęło wiele miesięcy i nawet pominęłam etap chwalenia się postępami w grudniu! Dziś szybko nadrabiam te niedociągnięcia, gdyż skończyłam kolejny pas haftu i zabieram się za kolejne obszary. Kolory są cudowne i na żywo prezentują się jeszcze lepiej niż na zdjęciach.

W grudniu przybyło 2 000 xxx i w ostatnim obszarze pozostał mi jeden kolor.

W kwietniu przybyło kolejne 2 200 xxx, gdyż było tutaj sporo plam kolorów. Na niebie jest niewiele pojedynczych kolorów i szybko przeszłam na kolory, które miały po kilkadziesiąt xxx. Ponownie zostawiłam w obszarze jeden kolor do uzupełnienia, aby później szybciej było widać przyrosty. Przy kolejnym wyszywaniu haftu będę także przesuwać materiał na ramie, gdyż teraz za mocno muszę wyciągać ręce.


4 komentarze:

  1. Pięknie przybywa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że przybywa... :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujące, trzymam kciuki, wiem ile kosztuje haft taki duży, bardzo mi sie podobają kolory użyte w tym hafcie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń